close
تبلیغات در اینترنت
فواید هلو برای سلامتی
جمعه 31 فروردین 1397

ADS [A1]
اطلاعات کاربری

عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آرشیو
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید ؟





کدهای اختصاصی
به اشتراک بگذارید
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بنر ما

غاوین

برای حمایت از ما این کد را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .

عضویت در سایت

مدیریت سایت غاوین از شما دوستان تقاضا دارد با عضویت در سایت علاوه بر استفاده از تمامی امکانات سایت ما را هم حمایت کنید.



آخرین ارسال های انجمن

هلو با پوست نرم و گوشت شیرین خود یکی از بهترین میوه های تابستانی است . هلو مواد مغذی بسیاری را با کالری کم و بدون چربی فراهم می کند که می تواند انتخاب بسیار سالمی به عنوان یکی از وعده های میوه روزانه باشد .

کنترل وزن

یک عدد هلوی بزرگ فقط چیزی در حدود 68 کالری در خود دارد و فاقد چربی است . خوردن هلو به جای تنقلات چاق کننده و پر کالری مثل چیپس , چیزهای سرخ کردنی , سیریال ها و شیرینی جات به شما برای کنترل وزنتان کمک می کند هلو میوه ای به طور طبیعی شیرین است و می تواتد جایگزین خوبی برای بسیاری از قند های رژیم غذاییتان شود . از ان بر روی سیریال , ماست یا پنیر استفاده کنید . 

ویتامین ها

هلو حاوی ویتامین مختلف است .  یک عدد هلوی بزرگ 570 واحد ویتامین A در خود دارد که برای سلامت بینایی بسیار مهم است و 11.6 میلی گرم ویتامین C که آنتی اکسیدان و سازنده بافت هاست . میزان کمتری ویتامین K و E دارد که حدود 6 درصد ارزش روزانه را بر حسب رژیم غذایی 2000 کالری تامین می کند . ویتامین E یک آنتی اکسیدان دیگر است در حالی که ویتامین K برای توانایی لخته شدن خون در بدن بسیار مهم است . هلو همچنین منبع خوبی از تیامین , ریبو فلاوین , ویتامین B6 , نیاسین , فولات و اسد پانتوتنیک می باشد .

مواد معدنی

یک عدد هلوی بزرگ 333 میلی گرم پتاسیم در خود دارد . پتاسیم به شما برای حفظ فشار خون سالم کمک کرده و همچنین از سنگ کلیه و از بین رفتن استخوان ها پیشگیری می کند . شما روزانه به 2000 میلی گرم پتاسیم نیاز دارید هلو مقداری منیزیم , فسفر , روی , مس , منگنز , آهن و کلسیم نیز فراهم می کند . این مواد معدنی از گلبول های قرمز خون , اسخوان ها و سیستم عصبی بدن محافظت می کند .

آنتی اکسیدان ها 

در تحقیق مشخص شد که برخی آنتی اکسیدان های خاص در گوشت و پوست هلو وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها اسید کلروژتیک است که به از بین بردن رادیکال ای آزاد می کند . تر کیباتی که بدن شما وقتی در معرض آلاینده ها , مواد غذایی و محیط قرار می گیرد به آن نیاز دارد تا تاثیرات بالا رفتن سن را کاهش داده و بیماری های مزمن را دور کند این آنتی اکسیدان همچنین به دور کردن سرطان کمک کرده و التهاب بدن را کاهش می دهد .

فیبر

 یک عدد هلوی بزرگ حدود 17 گرم کربوهیدرات دارد که 3 گرم آن فیبر است . فیبر برای هضم و گوارش خوب غذا ها الزامی است و از بروز یبوست جلوگیری کرده و سلامت کلیه ها را تضمین می کند . همچنین در تنظیم سطح کلسترول بدن نقش دارد و به کاهش خطر بروز بیماری های قلبی می کند . خانم ها باید روزانه به طور متوسط باید 25 گرم و آقایان 38 گرم فیبر مصرف
کنند .

 

منبع : http://ghavin.ir


نویسنده : افشین جنگی
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات

حمایت از کودکان سرطانی


کسب درآمد
آمار سایت
آمار مطالب
کل مطالب : 57
کل نظرات : 38
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 159

آمار بازدید
بازدید امروز : 56
باردید دیروز : 202
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 325
بازدید ماه : 1,037
بازدید سال : 5,852
بازدید کلی : 150,795
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

جستجو